Anmeldelser

Selma
19. juni 2026
Havde en virkelig god oplevelse fra start til slut. Utrolig kompetent, professionel og tydeligt meget dygtig til sit arbejde. Enormt venlig, imødekommende og får én til at føle sig helt godt tilpas. Man mærker med det samme, at der er fokus på kvalitet og i at give den bedste behandling. Jeg kommer helt sikkert igen
Anne
18. juni 2026
Det var super godt modtagelse og der er altid smil og professsionel stemning.
Det er så hyggeligt. Vil klart anbefale denne klinik.
Bitten
11. juni 2026
Så glad for at komme ved Lærke. Har gjort det gennem mange år. Så dygtig!
Camila
11. juni 2026
At komme hos Lærke er altid en virkelig dejlig oplevelse – også når jeg har mine børn med. Hun er utrolig imødekommende og får både mig og børnene til at føle os velkomne og trygge med det samme. Det betyder rigtig meget, at der er så god en stemning, selv når man ikke kommer alene.

Atmosfæren er rolig og hyggelig, og kvaliteten af behandlingen er helt i top. Lærke er grundig, professionel og virkelig dygtig til det, hun laver. Jeg går altid derfra med et smil og følelsen af at være blevet forkælet.

Kan varmt anbefales – både hvis du kommer alene eller med børn.
Susanne
7. maj 2026
Lærke er altid meget smilende og imødekommende.
Og er super dygtig til sit fag..
Stor anbefaling herfra. ♥️
Amalie
4. maj 2026
Altid hyggeligt og behageligt at få behandling ved Lærke.
Sofie
28. august 2025
Jeg kan varmt anbefale Lærke. Jeg fik lavet både negle og farvede vipper, og resultatet blev simpelthen så flot.
Neglene er præcist formet, holder rigtig godt, og farven er lige som jeg ønskede.
Vipperne har fået en smuk farve, som giver et naturligt men markant look – perfekt til at slippe for mascara i hverdagen.

Hele oplevelsen var super behagelig. Lærke er både dygtig, grundig og sød at være hos, og man føler sig virkelig taget godt imod. Jeg er SÅ tilfreds og glæder mig allerede til næste gang.

Kan helt klart anbefales til alle, der vil forkæle sig selv med smukke negle og vipper.
Pernille
26. august 2025
Altid en fornøjelse!
Helle
22. august 2025
Nød det bare og ikke sidste gang jeg bruger hende
Emel
15. august 2025
Always professional and kindly service.
Relaxing atmosphere combined with quality products.
Louise
13. august 2025
Lærke er utrolig hjertevarm at komme hos. Hun er super sød, betænksom og snaksaglig. Også er hun meget grundig, og dygtig til sit arbejde. Går altid tilfreds derfra :)
Sanne
27. juni 2025
Som altid en super perfekt oplevelse.
Linda
11. juni 2025
Lærke er den sødeste og dygtigste unge dame❤️ nyder at komme hos hende
Ulla
26. maj 2025
Meget professionel behandling og god atmosfære
Lone
23. maj 2025
Lærke er så dygtig til sit arbejde. Man føler sig set, hørt og ikke mindst forkælet.
Annette
21. maj 2025
Lærke er dygtig til sit arbejde og kommer med input til negledesign. Altid smilende - har fået ordnet negle og andre ting igennem mange år og kan varmt anbefale at besøge hendes klinik - super profisionel
Steffi
14. maj 2025
Super god oplevelse. Hun er dygtig og rigtig sød
Anja
13. maj 2025
Lærke er den dygtigste negle teknikker jeg har været hos. Hun er sød og imødekommende og så er hun også skide god til at lave øjenbryn. Du bliver behandlet godt, der er kaffe på kanden og hun sælge også noget skønt keramik med humor. Min ynglings beauty klinik i verden.
Annemarie
13. maj 2025
Altid glad og smilende.
Pia
12. maj 2025
Det er altid dejligt at komme hos Din kosmetiker. Stemningen er god og det færdige resultat er altid udført meget professionelt
Malene
9. maj 2025
Man føler sig altid godt til pas hos Lærke
Linda
8. maj 2025
Det er altid en stor fornøjelse og komme hos Lærke. Kvaliteten er altid i top.
Christina
8. maj 2025
Jeg elsker at komme hos Lærke! Hun sørger altid for en god og dejlig atmosfære, og så laver hun de smukkeste PMU bryn og ikke mindst negle.
Trine
7. maj 2025
Altid godt håndværk og god service! Kan helt sikkert anbefale
Tina
6. maj 2025
Altid god behandling og flotte negle
Anne
6. maj 2025
Grundig ansigtsbehandling og behagelige produkter. Lærke forstår at forkæle.
Susanne
5. maj 2025
Det er altid en fornøjelse at komme ved Lærke, jeg er altid tilfreds når jeg har fået behandlinger, man får mere end man forventer, service og kvalitet i top.
Margit
2. maj 2025
Elsker at blive forkælet af Lærke, altid en fantastisk oplevelse..
Sarah
30. april 2025
Man får altid den bedste behandling hos Lærke! Hun er sød og professionel og et virkelig varmt menneske.
Kara
11. juni 2026
Sisse
23. maj 2026
Heidi
19. maj 2026
Lene
18. maj 2026
Simone
20. august 2025
Hanne
1. juli 2025
Pernille
30. juni 2025
Anni
26. juni 2025
Dorthe
12. juni 2025
Anna
11. juni 2025
Laila
4. juni 2025
Lone
1. juni 2025
Gitte
27. maj 2025
Gitte
24. maj 2025
Laura
20. maj 2025
Birthe
15. maj 2025
Maja
14. maj 2025
Sofie
9. maj 2025
Susanne
30. april 2025
Alice
29. april 2025